3 Dec 2008

Wkurzył cię kibic, co robisz?

Bardzo, ale to bardzo modne stają się ostatnio ankiety na gronie. Muszę przyznać, że zdarza mi się spędzić kilka dłuższych chwil odpowiadając na najdziwniejsze pytania świata.

Juan Román Riquelme to jeden z moich cichych piłkarskich idoli. Trafiłem na niego przypadkowo, kiedy zarywając noce na przełomie wieków grywałem w Championship Managera 99/00. Ta sympatia przerodziła się w aktywne śledzenie jego prawdziwej kariery na boisku. Jak to się dalej potoczyło, doskonale wiemy.

Podczas niedawnego meczu z Racing Clubem, nawet strzelenie gola nie uśmierzyło Juanowi goryczy słuchania negatywnych komentarzy ze strony jednego (JEDNEGO) kibica.

Wkurzył cię kibic, co robisz?
a) coś słyszałem, ale nie mam pojęcia kto to krzyczał;
b) kto się przejmuje kibicami?
c) biegnę 70 metrów aby pokazać chłopakom z nabojki który to;
d) nic nie robię;
e) idę poskarżyć się trenerowi;
f) biegnę przybić mu "piątkę";



PS. Grając w CM 99/00, w środku pola Boca Juniors rządził Riquelme oraz Guillerme Barros Schelotto. Ten drugi na emeryturę wybrał się do MLS, gdzie:
a) w 53 występach zaliczył 12 goli i 36 (!) asyst;
b) otrzymał tytuł MVP piłkarza sezon;
c) wygrał z Columbus Crew ligę MLS;
d) w finale MLS Cup zaliczył 3 asysty, a Columbus pokonał New York Red Bulls 3:1.
warto zaznaczyć, że Guillerme ma 35 lat. A David Beckham jeszcze niedawno mówił, że jeden piłkarz w pojedynkę nie może wygrać ligi :-)

PS. O Martinie Palermo i Walterze Samuelu nawet nie chcę wspominać ;)

1 comment:

Anonymous said...

pamiętam tych gracz z CMa :))

Riquelme wymiata z tą "cieszynką"!