7 Dec 2008

Anegdotka z MotD

Jest coś pięknego w "Match of the Day". Długo, ale to długo by mówić i pisać. Polecam więc materiał Michała Okońskiego, który bardzo umiejętnie wyjaśnia specyfikę MotD. Choć i tak to nadal mało.

Mam fajną anegdotę z wczoraj.

Jesteśmy w studiu, Alan Hansen broni Davida Wheatera z Middlesbrough. Obrońca powalił szarżującego Geovanniego, sędzia podyktował rzut karny dla Hull City, a następnie pokazał czerwoną kartkę.

Shearer: To jest absolutny rzut karny!
Hansen: Chyba żartujesz! Geovanni wbiegł mu pod nogi i się położył. Soft penalty.
Shearer: Jak dla mnie karny.
Hansen: Chyba nie pamiętasz już, Alan, jak strzeliłeś ostatnie 20 bramek dla Newcastle. Właśnie! Wy dwaj (Hansen pokazuje przerażonego Linekera), zawsze wbiegaliście przed obrońców i się kładliście. Tak to robiliście!
Lineker: (spojrzenie - bezcenne, jakby po 20 latach udowodniono mu podwójne morderstwo)

Może nie zaprezentowałem tego słowo w słowo, ale chodzi o nastrój i zaskakujący komentarz. Mam nadzieję, że ktoś to wkrótce wrzuci na youTube'a. Warte :)

Szybkie PeeSy:
Źle dla Portsmouth, ale można się było spodziewać, że Alexandre Gaydamek ogłosi to, jak tylko "Pompey" odpadną z Pucharu UEFA.
Jeżeli "Szejkowie" tak bardzo chcą kupić nowego bramkarza, to niech sobie szastają kasą. Mam nadzieję, że w Chelsea Joe Hart będzie przyjęty z otwartymi rękoma. Gość będzie wielkim bramkarzem, oby tylko media go nie zniszczyły.

No comments: